Boligadministration er mange ting, og for de uindviede skal det siges, at den sidste del af ordet – administrationen – fylder rigtig meget og nogle gange så meget, at det helt kommer til at overskygge andre emner, som også kræver opmærksomhed og pleje. Der er dog tiltag på markedet, som er til for at lette dagligdagen for boligadministratoren, hvad enten der er tale om små eller store ejendomme, få eller mange. Èt af de tiltag hedder Boliq Boligadministration, og de har specialiseret sig i hele paletten af ejendoms- og boligadministration, ligesom de også har kvalificeret viden om bogføring. Læs med her hvis du er nysgerrig på, hvad boligadministration og bogføring egentlig dækker over, eller hvis du selv står i en situation, hvor du ønsker at uddelegere nogle opgaver i den genre.
Hjælp til administration på tværs af landet
For en boligadministrator er hverdagen meget afvekslende, og der er opgaver, som rækker i et utal af forskellige retninger såsom jura, økonomi og forsikring. Boliq er et ejendomsadministrationsfirma, som er specialiseret i et utal af de forskellige opgaver, som en boligadministrator sidder med, og de tilbyder at assistere med de opgaver, som boligadministratoren gerne vil være fri for at bruge tid på. Med kunder i både Aarhus og København har Boliq erfaring med discipliner som udarbejdelse af årsregnskab, budget, lejekontrakter, løbende kontakt til lejere og vicevært, varsling af huslejestigninger og modernisering og meget, meget mere. Kort sagt er det via et samarbejde med Bolig muligt for boligadministratoren at slippe for en del af papirarbejdet og bruge tid på nogle af de mange andre opgaver, som følger med arbejdet.
Professionel bogføring som ikke tager din tid
Det er ikke kun boligadministratorer, som kan få gavn af et firma som Boliqs ekspertise. Styrer du eksempelvis en lille eller mellemstor virksomhed, kan du også få hjælp til bogføring. Med bred viden om faget samt altoverskyggende professionalisme tilbyder Boliq også at hjælpe dig på vej mod en viden om, hvad din virksomhed er værd, hvad dine indtægter og udgifter er, hvilke driftsomkostninger du har, hvilken værdi dit inventar har og meget mere. I bund og grund tilbyder Bolig at tage sig af alle de tidskrævende opgaver, som er mulige at uddelegere, og som giver dig betydeligt mere tid på hånden til andre opgaver.